Juldekoration...

vill visa att man inte alltid behöver använda sina scrapsaker till bara scrapbooking....utan även annat. Här nedan så har jag gjort det lite julmysigt med mina God Jul bokstäver och min ljustallrik!

God Jul bokstäverna är ifrån Making memories, klätt dem med mönstrat och enfärgat papper. Sedan använt mig av diverse dekorationer som knappar, band, rubons etc. Hur kul som helst att göra, snabbt med.

Ljustallriken pryder mitt soffbord så fint så. Tog vita ljus jag köpt på Ikea ( billigt och bra..:)) ) och dekorerade dem med diverse band, brads och glitterlim!  

Ha en härlig helg!! Mikaela


image76
image74 image75

image77image78

Kommentarer
Postat av: Lene Kristensen

Så fina bokstäverna blev! Jätte härlig ljustallrik, den lyser så fint i mörkret!
Kram Lene

2007-12-14 @ 11:19:17
Postat av: Mikaela ( Designteamet )

Tack så mycket Lene!!!
Alltid kul att göra sina egna juldeorationer!! :)

2007-12-14 @ 20:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0