Julkort - Webster

Lite inspiration för era Julkort med hjälp av Websters nya julpapper! Helt underbara

image55 
Här har jag lagt rött band som en ram, dekorerat med utstansade granar
i "Starry Night". Duttade med glitterlim emellan

Chipboarden är ifrån Heidi Swapp, klippte ut samma papper som ovan
och klistrade ovanpå. De svarta bokstäverna är i från Heidi Swapp med,
men där har jag ritat av mallen och färglagt det i svart. Även där duttade jag
med glitterlim.


image56

Bazzill cardstock, Websters papper: Starry night och Twinkle
Använt mig av en mörkbrun chalk runt kanterna.
Chipboarden var i turkos, som jag målade brun och sen la
glitterlim ovanpå.

image57

Bazzill cardstock, Websters papper: Candy Cane och Starry Night, även använt
baksidan av Candy Cane till chipboarden.
Mörkbrun chalk runt kanterna.

Det har även kommit andra papper ifrån Websters som inte är julpapper....
...helt underbara!!! Kom in på Söndag den 9/12 till Julskyltningen

Mikaela (designteam medlem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0