Minialbums Kurs!

Ville bara förklara lite om kursen som är nu på lördag! Det har tydligen varit en del inne i butiken och frågat vad den går ut på.

Vi ska skapa ett minialbum på en 6 sidor ( mer om ni vill ) helt från början! Vi skapar fram och baksida till albumet plus då sidorna i. Tanken är att vi ska göra färdigt hela albumet på lördag....en 3 timmar! Kan verka häftigt, men ni får allt nästan serverat på ett silverfat!! :)  ( är det så att vi inte hinner med så får ni med er ett papper hem med instruktioner )
Det enda ni behöver ta med er är.....foton!!! Japp ta med ett tiotal foton...varav 5 stycken är 10x15. Fundera gärna ut ett tema ni vill göra och ta foton efter det.

Ett perfekt album att ge som en Alla hjärtans dag gåva, få undan julkorten från julas, fira någon speciell....listan kan bli jättelång!! Bifogar bilder på hur mitt jag gjorde ser ut. Gjorde mitt om Jul favoriter, där jag har plockat 5 av mina favorit jultraditioner under årens lopp.
Platser finns kvar så ta och anmäl er med!

image120image121

/ Mikaela


Kommentarer
Postat av: Lene Kristensen

va kul, synd att man inte är i Oskarström då!

2008-02-03 @ 17:15:00
Postat av: Mikaela ( Designteamet )

hojta till när du kommer nästa gång så kan jag se om jag kan ha en till!! :))

2008-02-03 @ 17:37:44
Postat av: Lene Kristensen

Det ska jag göra. Mailar dig sen.
Kram

2008-02-03 @ 19:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0