Bo Bunny Travel kit

Jag fick den äran denna månad att få göra detta kit! Helt underbara papper, chipboards, stickers och band! I kittet finns även en beskrivning på hur stora pappersbitar man ska skära ut och om man vill ha fotomattor osv. Jättebra för en som mig som inte är så van vid att göra album. Så här ser resultatet ut:







LEGOland bokstäverna tillhör inte kittet det är Tim Holtz Grungeboard minis, som jag inkat med distress ink pad "Broken China" och sedan lackat med Ranger Inks "Glossy Accents" På närbilden här ser man att jag även målat undersidan och kanterna på bokstäverna då grungeboard inte är syrafritt. På det här sättet kapslar man in syran så den inte läcker ut på fotografierna.



Jag har en ny favorit bland papper... "Bo Bunny" ROCKS! :) /Pia


Kommentarer
Postat av: Kamilla

WOW,Pia det är helt underbart :)

Ja,BoBunny kan man annat än bli störtkär...?

Fast det finns många förälskelser ;)

2008-08-20 @ 11:09:19
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag har äran att få se det i verkligheten och det var en upplevelse.

Tack Pia för snabbt och snyggt jobb.

Du ska veta att alla som kommer till butiken känner och klämmer på det.

kram på dig

Anna

2008-08-20 @ 19:49:02
Postat av: TinaStina

Jisses! Vad kan jag säga mer än JÄTTESNYGGT! Helimponerad.



Kram!

2008-08-20 @ 21:34:12
URL: http://tinastinasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0