De två sista bidragen i tekniktävlingen

Här en lo av Jannike:


Här är Jannikes beskrivning:

Jag försökte fånga upp färgerna i infärgningen. Jag har använt pappret på tre ställen på Lo:n. Jag har dessutom färgat in två vita blommor! Det blev en effekt så att det ser ut som om det är blomnerver.


Och ett atc-kuvert från Elwa:



Elwa har gjort såhär:
Klippte först ut från mallen på ett vitt ark. Jag tog Broken China, Faded Jeans och Brushed Corduroy och smetade ut färgen från dynorna på ett av arken. Stämplade med InkyWings ballonger, med Broken China och embossade. Stämplade bokstäverna atc med Faded Jeans och embossade. Limmade på en bit punchinella i ett hörn. På baksidan har jag stämplat InkyWings jordgubbsblomma två gånger på turkost papper, med Broken China och embossat. Klippt ut en bit ifrån motivet och satt fast på kuvertet med en brad. Färgat in tandtråd med Fluid chalk. På insidan har jag först förstärkt hålen där bradsen sitter och sedan limmat på en likadan jordgubbsblomma som jag stansat ut.   Nu har jag ett kuvert att skicka en eller flera ATC i! Lätt och roligt att göra!

Tack för alla fina bidrag!!! Nu får vi verkligen ett hästjobb att välja ut vinnare.
Håll även utkik i bloggen för snart är det dags för Augustimånads tävling!! :) *kram* Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0