Vinterstädning....

...efter en impuls från två onämnbara personer så blidde det lite Vinterstädning i butiken idag!! Hur kul som helst, men lika tröttsamt var det när vi väl var färdiga!! Man kan säg att vi har bytt plats på nästan allt i butiken, kom in i veckan för en titt....vem vet...ni kanske hittar något ni inte sett innan!! :))

Och som en scrappare som man är så följde ju kameran med...

image105strax efter vi började...ser helt okay ut....

image104för att flytta en sak hit så var vi tvungna att tömma först...

image106hmm...lite tomt kanske! :)

image107 färdigt! tagen från kassan mot utgången

image108taget från hörnan där papprena stod

image109taget precis vid ingången, där stämplarna var!

Enjoy!!

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: Lene Kristensen

Kul, ser bra ut tycker jag! Gillar hur Ni har pappret.
Kram lene

2008-01-20 @ 17:46:50
Postat av: Jeanette

Härligt jobbat!
Man blir så Inspirerad & KÖPSUGEN... eller!?

2008-01-21 @ 09:45:15
Postat av: Ulrica

Hmm, kommer jag hitta något på torsdag när jag jobbar?! :) Det ska bli spännande att se förvandlingen. Vilket jobb ni lagt ner!!

2008-01-23 @ 01:47:45
Postat av: SmultronPia

Jag har inte varit i butiken på jättelänge! Så fint ni fått till det!

2008-01-25 @ 10:48:16
URL: http://piasdoodling.blogspot..com
Postat av: Mikaela ( Designteamet )

Åh vad härligt med alla komplimanger!
Känns att all svett och tårar gick igenom! :))

2008-01-25 @ 18:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0