Mini album

Ville visa att man kan göra ett minialbum på en dag!
Gjorde detta album som en avskedspresent till mina vänner innan jag åkte hem.

Köpte ett dragspelsalbum i den lokala Scrapbooking affären, lite papper o dekorationer.
Sen klippte jag till de mönstrade papprena, chalkade kanterna så man inte såg kartongfärgen från albumet.
Framkallade fotona ( 1 timmes framkallning )
klippte o klistrade på.
På med lite mer dekorationer o skrev några rader!

Vipps så är albumet färdigt!!! :))

Framsidan



urval av sidor i albumet

ytterligare urval av sidor

baksidan o framsidan


Perfekt att göra o ge bort till någon! Sista minuten present....om man har grejerna hemma dvs!! :))

Ha en härligt Nationaldag o en underbar helg!

// Mikaela

Kommentarer
Postat av: Lene Kristensen

Snyggt.... från din semester kan jag tänka mig!

/Lene

2008-06-08 @ 17:01:14
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com/
Postat av: Mikaela

jajemen....gick förvånansvärt snabbt att göra!!

2008-06-09 @ 13:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0