Pia



Namn:
Pia Åstrand
Bor: i Oskarström 10 minuters promenadväg till Pysselgården... aj aj det är för nära ibland!

Hur länge har du scrappat?: Jag har kallat mitt pysslande för scrapbooking i ett år ungefär. Har alltid pysslat och gjort grattiskort osv. men foto lo´ter i ett år!
Vad för typ av Scrapbooking gör du?: Mest lo och kort, är inte så mycket för altered ännu.
Vad kallar du din Scrap stil?: Det sägs att det kallas för "Freestyle", doodlar och ritar och skriver mycket på egen hand, klipper och klistrar och knådar och mixtrar... ungefär så! LOL!

Vilken storlek Scrappar du mest i?: 12x12
Övrigt:  Känner mig mycket hedrad att vara en del av Pysselgårdens DT gäng. Ska försöka att bidra med lite "out of the box" perspektiv, om jag kan. Är inte skolad på något sätt inom detta område utan är självlärd! Scrappar med hjärtat kan man väl säga.

Mina två pojkar kommer att synas på de flesta av mina alster, min man och vårt hus lite mer sällan i bild!


Kommentarer
Postat av: Madde

Kika gärna in!!!

2008-06-19 @ 17:19:19
URL: http://angelwing.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Vad kul att din presentation kommit upp =)

Jag ser fram emot alla fina alster som du får göra =D

Kram

2008-06-26 @ 14:22:10
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0