Ytterligare DT alster



En lo och ett kort med "Creative Imaginations" papper. Nyckeln på lo´n är från Bazzil Basics, den är infärgad med Tim Holtz "Vintage Photo" distress ink pad. Den vita pennan som jag doodlat med är en Signo. På kortet har jag punchinella, det är den pärlemorfärgade, fast baksidan, och där är den vit.



Här är punchinella i silver och pappret heter "Cross Print aqua" Flair Designs. Bradsen har jag bankat med Tim Holtz textured hammer.



Här ett underbart papper i serien "Fleuriste" det är dubbelsidigt och jag hade ett sjå att välja vilken sida jag skulle ta.

Glöm nu inte "Summerscrap" som går av stapeln nästa helg, 5-6 juli. Antingen om du väljer att vara med på scrapträffen eller om du bara ska gå på mässan! Jag kommer att sitta i Pysselgårdens monter och pyssla, kanske vi ses där?

*kram* Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0