Tävlingsdax

Halloj i höstrusket!
Nu är det dags att presentera oktober månads tävling och temat blir: Halloween. Vi vill att du inspireras av Halloween - det kan t.ex vara klassiska Halloween färger (grönt, orange, lila, svart), Spöken, Monster, Fladdermöss, utklädda barn eller vill du kanske scrappa om nått som skrämmer dig? Alltså fri tolkning av begreppet Halloween! 

Maila ditt bidrag (LO, kort eller altered) till [email protected] senast den 26:e oktober kl 23.59.  Den här gången kommer vi ha två vinnare: en röstar vi i design teamet fram och en lottar vi!

Så här har vi i design teamet inspirerats av Halloween.............
  
Pia utgick från Halloween färgerna grönt och orange och gjorde denna fina LO



Ammi har gjort ett kort med ett helt underbart läskigt gulligt monster - BUU!
Halloween kort. Ammi

Jag altrade en burk att ha godis i så jag kan vara beredd på "Bus eller godis"

Hoppas vi kunnat inspirera er att skapa nått Halloween relaterat!
Lycka till!
/Ulrika 

Kommentarer
Postat av: LenaS

Jisses vilken häftig burk! De andra alstrena var också jättefina!

Kramis/LenaS

2008-10-07 @ 17:57:15
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/
Postat av: Christina

vad snyggt

denna tror jag att jag ska prova på jag som aldrig är med och tävlar



Kram Christina

2008-10-07 @ 20:43:33
Postat av: Pia

Vad kul christina, det är aldrig försent att vara med i tävlingar, man utveklas mycket också när man utmanar sig själv! :) Kram Pia

2008-10-07 @ 21:27:34
URL: http://piasdoodling.blogspot.com
Postat av: Katrin

Nu har jag gjort mitt tävlingsbidrag, det var jättekul! Kan jag lägga upp det på en annan blogg också?

2008-10-18 @ 12:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0