Mer Skull Girl

Hej hej! Här kommer lite mera Skull Girl från Kaiser.  Pappret är ganska styvt så det går bra att använda som bas utan cardstock bakom, här har jag använt Skull Girl: Spoilt som bakgrund och remsor från Missy, detaljer har jag klippt från Kiss Kiss. Så är där lite lacecardstock också. Rubons för journaling och pärlorna kommer också från Kaiser (de där pärlorna är fantastiska - måste shoppa fler färger). Den lilla runda spegeln i mitten av blomman hittade jag också i mitt DT paket - kul grej, får fundera ut fler användningsområden för dessa......ja just det titeln - Pysselgårdens super bra och prisvärda foambokstäver.


Återkommer med mera Kaiser och en oktobertävling!
/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0