Quickutz vinyl....

Har gjort ett litet hemma projekt som blev totalt lyckat!!! Har fler liknande i huvudet som ska göras med! :)
Har ni stått o funderat lite på väggdekorationer??? Om ni har ta då en titt på Quickutz klister vinyl!
Använde mig av en rulle brunt vinyl, min trogna betjänt "cricut" och lite fantasi o skapade konsten nedan!

image243
image244

Okay använde inte en hel rulle!! har en del kvar! Men hur kul som helst o det är ett konstverk!
Till den här så körde jag "freehand" när jag satte upp dem, men det går att köpa transferpapper
som man kan använda för att få texten rak!

// Mikaela


Kommentarer
Postat av: anneli78

WOW!! Hur läckert som helst. Synd att jag inte har en maskin bara!!!! Inspiration!

2008-07-06 @ 22:42:38
URL: http://anneli78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0