OS Pelare

Vi har fått in en dubbel LO till OS tävlingen. Så här skriver Bella om sitt bidrag:  "Har varit i Turkiet, men som ni ser på bilderna är det lätt att tro att de är tagna i Olympia eller Aten. Jag valde att inspireras av att det hela tiden tillkommer nya grenar och att OS växer för varje gång. Mitt förslag på ny gren är alltså, Lyft med liten Pelare. De stora/långa är väl för tunga *ler*. På bilden till vänster om titeln visar jag hur man gör. LO´n handlar också om vår semester i Side och att min make ALLTID bränner sig när vi är utomlands."bidrag till OS tävlingen augusti 2008

Tack Bella för din fina LO och ditt roliga förslag på ny OS gren!

Om inspirationen infaller såhär på söndagseftermiddagen så har ni till kl. 23.59 ikväll på er att skicka in bidrag! Sen är OS slut för den här gången ;)

//Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0