lite inspiration på söndagskvisten....

....kan nog säga med all ärlighet så har idag varit en underbar dag!
Vilket är konstigt i och med att jag gick upp kl 07.00....( ni som känner mig vet mycket väl  att jag inte är morgonpigg... ;)) ) Vädret var strålande, sol och lite kallt! Helt perfekt!

I alla fall så blev det en hel del gjort denna helg, lite kort blev gjorda och en del layouter!
Har inte scannat in layouterna än men här kommer korten:
image110  Är lite sne ser jag nu. OOps.. Papprena är ifrån American Crafts "Metropolitan" serien.

image111  hmmm...snett igen ser jag! Pappret är från en gammal kollektion från Dejá Views, bandhållaren med texten "Thank You" är ifrån AMM.

image112  samma papper som ovan, blommorna är ifrån Prima Flowers, texten är handskriven.

Enjoy och hoppas ni har haft en underbar helg!
Och tänk inte på att det är måndag imorgon....vem vet det kan hända en hel del imorgon!!

/ Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0