Inspirations LO

Här är en lo som jag gjorde i helgen! De tekniker jag använt är bubbelplast stämpling, en rolig effekt som get en härlig struktur på pappret. Jag har även ruggat kanterna på de mönstrade papprena med sax, det finns ju nåt som heter edge scraper men sax tycker jag går minst lika bra. Alla kanter är inkade med distress ink. Den "bubbliga" ramen och stygnen som syns på lo´n är doodlade.



De produkter jag använt är papper från Kaiser Craft och Bazzill. Jornalling rub-ons från Kaiser Craft. Pilen är bazzill basics chipboard som jag målat med akrylfärg "manilla" och inken är Tim Holtz distress ink pads "Weathered Wood" och "Walnut Stain", pennan är Zig Writer svart. Bokstäverna är America crafts "Thickers". Allt går att köpa på www.pysselgard.se!!  Kram Pia

Kommentarer
Postat av: Ammi

Wow vad snyggt Pia :-)!!!

2008-10-16 @ 08:28:17
URL: http://www.ammi76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0