Månadstävling September!

Då var det äntligen dags för Septembermånads tävling!! Alla är välkomna att delta och denna månad lottar vi ut 1-3dje plats! Så var med nu för du har chansen att vinna fin fina priser.
Denna månad handlar det om att blanda färgbilder med svartvita bilder. Låter det krångligt? Nej! Det är jättekul! Så här har jag gjort:




... reglerna för tävlingen är som följer:
1. Gör en lo med svartvita och färg bilder. Hur många av varje spelar ingen roll men minst ett svartvitt och ett i färg.
2. Maila ditt tävlingsbidrag till: [email protected]
3. Vi måste ha ditt bidrag senast 21/9 23:59.
4. Under vecka 39 sker lottdragningen.

Kom igen nu!! Vi vill se många och kreativa lösningar på det här med att blanda olika slags foton!!
Har ni frågor så ställ dom här i kommentaren, vi försöker svara på dom så gott vi kan! *kram* Pia

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har en lätt fråga....när får man blogga sina bidrag i sin egen blogg? =)

2008-09-05 @ 18:12:21
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Anonym

När du mailat ditt bidrag till tävlingen är dt fritt fram att lägga upp det i sin egen blogg! Länka till tävlingen så fler hittar hit! :)

2008-09-05 @ 23:49:25
Postat av: birgitta

hur vet man att bidraget kommit fram som det ska?



kram

gittan

2008-09-10 @ 08:03:22
URL: http://hoyagittan.se
Postat av: Emelie/Djsmurf

Jag har skickat in mitt bidrag, hoppas det har kommit fram

2008-09-21 @ 17:40:15
URL: http://www.emeliesscrapbooking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0